karma dla psa

  • szukasz z ciekawości nowej karmy czy Wolfsblut przestał służyć? Emotikon smile Z Green dog kupiłam kiedys próbki, bo skład tez mi sie spodobał. Tam na stronie są takie malutkie opakowania. Wziłęłam 2 smaki i niestety klapa, Małej nie smakowało. Ta karma ma bardzo delikatny zapach. Ale skład jest całkiem fajny i myślę, że warto spróbować. Może Twoim dziewczynkom posmakuje Emotikon smile
  • Mia na wolfsblut nie narzeka Emotikon grin Aimi też smakuje ale ona zaczęła mi ostatnio robić kupki w ilości już nie do zliczenia …z ok 8 dziennie … więc jej muszę zmienić na coś innego. W wieku dorosłym pewnie wrócę do wolfsblut ale szczenięce widać jej nie służą Emotikon grin Szukam czegoś innego bo Mii karma kosztuje mnie od 56-74 zł (zależy jaki smak biorę ) i Aimi 74 zł Emotikon grin na miesiąc. Więc chcę zaoszczędzić i pokarmić chwilkę tym samym ,kupić większy worek karmy któa jest dla szczeniąt i dla dorosłych Emotikon smile a greendog podoba mi się bo widzę że ma jakieś właściwości chroniące przed kleszczami …Emotikon wink i skład super. Zresztą obie karmy fajne składy mają Emotikon wink
  • Ania u mnie jest sklep gdzie maja bardzo duzo probek najrozniejszych karm od dolin doteci po wolfsy jesli chcesz przejade sie tam jutro poprosze o probki i Ci wysle;) o ile oczywiscie beda probki ktore Cie interesuja
  • Ania miałam tą karmę,skład bardzo fajny ,ale co jak żreć nie chciała małpa Emotikon grin Szczerze powiem byłam pełna nadziei ,ale tylko na nadziejach się skończyło niestety .
  • Rozumiem Emotikon wink Mi te właściwości też sie bardzo podobały, chociaż nie wiem na ile jest to rzeczywiste działanie, a na ile tylko taki chwyt Emotikon wink Mojej bardziej smakowała wersja kaczka, indyk niż łosoś pstrąg, ale i tak nie chciała tej karmy jeść. Wolfsblut w porównaniu do Green Dog ma o wiele bardziej intensywny zapach i bardziej tłuste, wilgotne granulki. Te w Green Dog są bardziej „suche”. Ale działania nie mogę ocenić, bo Anabelka za krótko je jadła.
  • mi się wydaje że obie moje dziewczynki nie są typem wybrednych dam Emotikon grin one jedzą co im dam Emotikon grin Mała wcześniej jadła GOSBI która też nie miała intensywnego zapachu i gdy przechodziłam z jednej na drugą zjadała wszystko ;)np wolfsblut dark forest też nie ma silnego zapachu ziół jak inne wolfy tylko bardziej taki lekko owocowy i też zajada się nim Emotikon grin Z Mią nie ma problemu byle by karma nie była z Rybą bo ryby nie lubi i jej nie służy Emotikon tongue
  • Tak,te karmy są bardzo dobre,dalej zachęcam,są czyste,jeżeli psiaki jedzą rózne karmy ,(a tak jest,bo często zmieniacie )i pies nie ma szansy polubić czegoś nowego,przyzwyczajony do poprzedniej nie chętnie podchodzi do nowości,potrzebna cierpliwość i czas nawet 2 tyg..Tu nie ma polepszaczy smakowych więc pies potrzebuje czasu na oswojenie się z nowym smakiem.tak sobie czytam ,jak piszą tu panie (oj kupiłam ,nie je ,kupię coś innego,oj,to dobre ,polecam bo mój je).Jeszcze kilka innych polecałam,czystych bez chemii zbóż,ale ……Mam swój program żywieniowy ustawiony i nic nie zmieniam.Psy zdrowe i szczęśliwe .
Skomentuj

