kąpanie psa

Jak kąpać psa?

,No nie uwierzycie jaką dziś przygodę miałam!!! Chodzę sobie normalnie po ogródku z pańcią, liże kamienie, biorę je do pyska i sobie ładnie chodzę ( ale wolniej od pańci). Pańcia koło mnie była, a tu nagle patrzę… nie ma jej!!! Ale pomyślałam sobie, ,, a co tam, przecież przyjdzie” i poszłam dalej. I tu nagle pańcia przychodzi podenerwowana zza krzaków. I coś chyba zła była bo mówiła, że ,, ja Cię szukam, a ty się w błocie tarzasz” ! i jeszcze coś mówiła, że już prawię na jakiś ,,zawaw” zeszła. Ale nie wiem co to ten ,, zawaw” chyba coś złego. No i potem słyszałam, że mówiła ,, kiedy ta biała kulka się wreszcie nauczy”. Tylko nie wiem czy ,,ta biała kulka” to ja czy chmury? No i dostałam karę KĄPIEL!!! ”

Jak się tu nie gniewać skoro Lola ma te ślepia takie pełne słodyczy…

Co robić gdy pies nie lubi kąpieli? Jak szkolić psa?

Przeczytaj artykuł jak szkolić psa chiuahua

Czy kupić psa zanim pojawi się dziecko w domu?

Wszyscy mi odradzają ponieważ mam niespełna 2 letniego synka a mąż cały dzień w pracy. Twierdzą że sobie nie poradzę. Całe życie marzę o piesku jak już mąż się zgodził. To sama mam dylemat….
Co mam zrobić jeszcze czekać aż syn będzie starszy ? :-(:-(
Proszę napiszcie mi. Jestem bardzo obowiązkową osobą i ja nie widzę problemu…

Moja siostara miała labradora zanim została mamą. Największy problem był wtedy, gdy jej mąż wyjeżdżał w delegację, synek rano spał, na dworze zimno, leje i wieje, a z psem trzeba wyjść. My rozwiązaliśmy problem tak, że ktoś szedł wyprowadzić psa albo zostać na chwilę z dzieckiem – na szczęście blisko siebie mieszkamy. Ale na dłuższą metę jest to uciążliwe.

Faktycznie takie sytuacje są uciążliwe, ja dodatkowo mam mały ogródek przy balkonie i w sytuacjach krytycznych tam go wypuszczałam. Ale też zależy jakich się ma sąsiadów koło siebie. Mam w bloku obok znajomą, która ma nastoletnią córkę, która marzy o psie i z moim mogłaby biegać kiedy jej tylko pozwolić. Czasem też takie rozwiązania są dobre. Inna sąsiadka, która ma maltańczyka zaproponowała po moim porodzie,że jak będzie szła że swoim to mojego też weźmie.

Skomentuj

